facebook - razem dla zdrowia

System informacji dla pacjentów

Informacji o zdrowiu i poruszaniu się w systemie opieki zdrowotnej szukamy dziś głównie w Internecie. Nie zawsze jesteśmy w stanie dotrzeć do rzetelnych informacji w krótkim czasie aby podjąć właściwe decyzje. Celem badania jest zebranie informacji na temat tego, jak powinna być zorganizowany w Polsce system informacji dla osób zdrowych oraz pacjentów, wspierający ich w utrzymaniu zdrowia, rozwiązywaniu prostych problemów zdrowotnych bez pomocy lekarza czy udzielający porad pacjentom z chorobami przewlekłymi. Czy chcemy zapisywać się na wizyty i badania online? Czy jesteśmy otwarci na kontakt zdalny z lekarzem np. teleporady? Czy akceptujemy usługi medyczne oferowane przez sztuczną inteligencję i roboty? Informacje te pomogą nam zaproponować resortowi zdrowia jak powinien wyglądać nowoczesny system informacji dla pacjentów i obywateli, wychodzący naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom  społecznym.

 

Dziękujemy,

Zespół Fundacji MY Pacjenci oraz partnerzy badania

•   Prosimy o wybranie grupy, z którą identyfikuje się Pan/i najbardziej: (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Płeć: (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Wiek (proszę podać liczbę lat):
•   Wykształcenie: (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Wielkość miejsca zamieszkania: (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Stan zdrowia (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Skąd dowiedziałaś/eś się o badaniu?
•   Jak chętnie skorzystałabyś/skorzystałbyś z portalu oraz współpracującej z nim ogólnopolskiej infolinii 24/7 obsługiwanej przez personel medyczny, która pomaga użytkownikom rozwiązywać proste problemy zdrowotne np. ból głowy, biegunka, przeziębienie bez pomocy lekarza? (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Jak chętnie skorzystałabyś/skorzystałbyś portalu i współpracującej z nim 24/7 infolinii dedykowanej osobom z chorobami przewlekłymi, z którą osoby te mogłyby się skontaktować w celu uzyskania od personelu medycznego wsparcia w codziennym radzeniu sobie z chorobą np. cukrzycą, niewydolnością serca czy astmą? Gdybym był/a osobą z chorobą przewlekłą… (zaznacz jedną odpowiedź)
•   Przedstawiciele jakich zawodów medycznych powinni Twoim zdaniem udzielać wsparcia w ramach powyższych portali i infolinii? (zaznacz maksymalnie trzy odpowiedzi)
•   Jak chętnie skorzystałabyś/skorzystałbyś z portalu oraz ze współpracującej z nim ogólnopolskiej infolinii 24/7, która pomaga użytkownikom sprawdzić czas oczekiwania na wizytę czy badanie, zapisać się do lekarza przez internet i doradza w wyborze miejsca leczenia w systemie publicznym, aby czas oczekiwania był najkrótszy? (zaznacz jedną odpowiedź)
Już wypełniłeś 33%.